ZWROTY LUB REKLAMACJE
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
FH PIOBA Piotr Janiec
ul. Prusa 4
95-080 Tuszyn
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
REKLAMACJA TOWARU
Wpadki zdarzają się nawet najlepszym. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest reklamacja zakupionego towaru.
Jeśli wykryjesz wadę produktu przed upływem 2 lat od jego otrzymania, możesz złożyć reklamację.
Jak tego dokonać?
- Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz TUTAJ. Podaj swoje dane oraz informacje na temat produktu określone w formularzu. Wybierz dogodny sposób załatwienia reklamacji.
- Nadaj paczkę na adres:
FH PIOBA Piotr Janiec
ul. Prusa 4
95-080 TUSZYN
W adnotacji do przesyłki napisz REKLAMACJA
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia jej do naszego magazynu.
W sytuacji, w której wybrany sposób załatwienia reklamacji okaże się niemożliwy do zrealizowania, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia alternatywnej metody rekompensaty.
W razie problemów ze zwrotem zakupionego towaru lub ze złożeniem reklamacji, zadzwoń do nas. Pomożemy z rozwiązaniem problemu.